REKLAMACJE I ZWROTY W sklepie www.horsebiju.pl

Z zakupionym w HORSE BIJU produktem coś się stało? Czy może po prostu nie przypadł Ci do gustu? Poniżej znajdziesz informacje pomocne w dokonaniu zwrotu, wymiany lub reklamacji. Pamiętaj, że zawsze możesz skontaktować się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego na stronie sklepu lub za pośrednictwem naszego fanpage’a na Facebooku.

ZWROTY

  1. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r. (Dz. U z 2014 roku, poz. 827) Klient może zrezygnować z towaru zakupionego w sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
  2. Idealny stan zwracanego produktu tj. brak jakichkolwiek śladów użytkowania jest warunkiem koniecznym dla przyjęcia (uznania) zwrotu. Zwracany produkt musi być kompletny i zawierać dołączone do niego opakowanie.
  3. Wraz ze zwracanym produktem należy zwrócić dokument potwierdzający zamówienie (paragon lub faktura) oraz wypełniony formularz zwrotu (do pobrania TUTAJ).
  4. Zwrot towaru należy uzgodnić e-mailem (sklep@horsebiju.pl). Towar niespełniający powyższych warunków nie zostanie przyjęty do zwrotu.
  5. Pieniądze zostaną zwrócone przelewem bankowym na wskazane przez Klienta konto w przeciągu 7 dni roboczych od dnia otrzymania zwróconego towaru.
  6. W razie zwrotu towaru, Klient ponosi koszty przesyłki towarów do i od klienta.
  7. Sklep nie przyjmuje paczek wysłanych za pobraniem lub wysłanych bez uprzedniej konsultacji.
  8. Paczkę zwrotną należy przesłać za pośrednictwem przesyłki rejestrowanej Poczty Polskiej lub kurierem, na adres:
    HORSE BIJU
    Kornelia Kwapisz
    ul. Nalewki 8/77
    00-158 Warszawa

REKLAMACJE

  1. Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient stwierdzi, że nie jest on zgodny ze złożonym zamówieniem, tj.: nie zgadza się rodzaj produktu, model, lub zawiera on wady fabryczne, powinien skontaktować się ze sklepem w celu ustalenia sposobu rozpatrzenia reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w przeciągu 7 dni roboczych od daty wpłynięcia.
  2. Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora, w szczególności różnicy w kolorze i odcieniu, nie stanowią podstawy do zwrotu towaru.
  3. Nie akceptujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem lub wysłanych bez uprzedniej konsultacji.
  4. Paczkę reklamacyjną należy przesłać za pośrednictwem przesyłki rejestrowanej Poczty Polskiej lub kurierem wraz z dowodem zakupu oraz wypełnionym formularzem reklamacji (do pobrania TUTAJ), na adres:
    HORSE BIJU
    Kornelia Kwapisz
    ul. Nalewki 8/77
    00-158 Warszawa